علائم خرابی گیربکس چری

علائم خرابی گیربکس چری شامل موارد متعددی است که در این مطلب در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد. چری یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین خودروهای چینی است که احتمال خرابی برای بخش‌های مختلف آن وجود دارد. در این صورت، تشخیص صحیح علائم خرابی و عیب یابی گیربکس چری از مهم‌ترین نکات برای رفع درست و سریع مشکل است. متخصصان سامیت خودرو با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها این عیب یابی دقیق را انجام خواهند داد و پس از آن کار تعمیرات گیربکس چری با کیفیت بالایی شروع خواهد شد.

  • سامیت خودرو با پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا خدمات متنوع و بی نظیری در اختیار شما قرار داده است. اگر هدف شما کاهش هزینه‌های تعمیرات گیربکس چری است، این مزیت را برایتان فراهم کرده‌ایم. با یک عیب یابی دقیق و بی نقص، مشکل دقیق گیربکس خودروی شما مشخص خواهد شد تا در نهایت کار تعمیرات در سریعترین زمان ممکن شروع شود.
uO74QSqt_400x400

هزینه تعمیر گیربکس چری چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس چری به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می‌توان به نوع قطعه خراب شده و آسیب‌های جانبی آن اشاره کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که گیربکس خودروی چری یکی از گران‌ترین گیربکس‌ها بین خودروهای چینی است و در صورت خرابی یک قطعه بهتر است سریعا اقدام به تعمیر کنید تا از خرابی به سایر بخش‌ها جلوگیری شود. شاید علائم خرابی گیربکس خودرو چری نشان دهنده ساییدگی یک قطعه کوچک است. شاید هم با بررسی علائم متوجه آسیب به یک بخش مهم شویم.

مطلب پیشنهادی :  عیب یابی و تعمیر گیربکس ام وی ام با سامیت خودرو

تمامی این فاکتورها روی قیمت تعمیر گیربکس چری تاثیرگذار هستند و پس از یک بررسی کامل هزینه مورد نیاز خدمت شما اعلام خواهد شد. برای کاهش هزینه تعمیر، پس از بررسی علائم خرابی گیربکس چری باید محل آسیب مشخص شود. با مشخص شدن قطعه آسیب دیده، با هزینه مناسب می‌توان آن بخش را به صورت باکیفیت تعمیر کرد.

فهرست علائم خرابی گیربکس چری

فهرست علائم خرابی گیربکس چری

خودرو چری با امکانات متنوع و مدرنی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این امکانات شرایطی را فراهم می‌کنند تا بتوان به صورت سریع عیب یابی را انجام داده و مشکلات گیربکس را با تجهیزات جدید برطرف کرد. علائمی وجود دارند که در ابتدای کار باید به صورت دقیق بررسی شوند که از آن جمله مشکل برای روغن گیربکس، ساییدگی قطعات و حتی روشن شدن چراغ خودرو است.

در این بخش قصد داریم تا با تمامی علائم خرابی گیربکس چری آشنا شویم. در صورت مشاهده هر یک از این علائم بهتر است در اولین فرصت به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید تا مشکل در همان مراحل اولیه برطرف شود.

روشن شدن چراغ گیربکس

روشن شدن چراغ هشدار یکی از علائم خرابی گیربکس چری است که با مشاهده آن سریعا باید دست به کار شوید. این موضوعی است که به این راحتی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد چرا که استفاده از خودرو همزمان با روشن شدن این چراغ می‌تواند باعث خرابی در بخش‌های مختلف گیربکس شود.

روشن شدن چراغ گیربکس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آن‌ها مشکل در سیستم انتقال قدرت است. حتی مشکل در روغن نیز می‌تواند باعث روشن شدن این چراغ در شرایط مختلف شود.

مطلب پیشنهادی :  تعمیر گیربکس لیفان + مشاوره رایگان تلفنی

صدای تق تق یا تیک تیک

وجود صداهای مختلف که از گیربکس شنیده‌ می‌شوند، یکی از علائم خرابی گیربکس چری است. این مشکل نشان می‌دهد که برای یک یا چند قطعه داخلی خودرو مشکل به وجود آمده است. در صورت تعمیر یا تعویض نکردن این قطعات به صورت به موقع، مطمئنا امکان بروز خرابی برای سایر بخش‌ها نیز دور از انتظار نخواهد بود.

بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که رفع این صداها در زمانی سریع امکان پذیر است و در مراحل اولیه نیز هزینه‌های زیادی متوجه شما نخواهد شد. با این حال، در صورت بزرگ‌تر شدن مشکل امکان ایجاد هزینه‌های بیشتر برای تعمیر وجود دارد.

لغزش دنده‌ها

لغزش دنده‌ها از علائم مهم خرابی گیربکس چری است که با مشاهده آن سریعا باید به یک تعمیرگاه مطمئن مراجعه کنید. این مشکل دلایل مختلفی دارد که با ایجاد آن گیربکس و چرخ دنده‌ها قدرت نگه داری دنده‌ها را ندارند. در این شرایط، شاید مشکل به دلیل ساییدگی یا خرابی قطعات داخلی گیربکس باشد.

لغزش دنده‌ها داخل گیربکس می‌تواند مشکلات مختلفی را برای حرکت کردن و حتی عملکرد کلی خودرو به وجود آورد. بنابراین، با مشاهده این مشکل می‌توانید از متخصصان سامیت خودرو برای برطرف کردن سریع مشکل کمک بگیرید.

لرزش و ارتعاشات

وجود لرزش و ارتعاشات در زمان تعویض دنده یکی از علائم خرابی گیربکس چری است. این موضوع می‌تواند نگران کننده باشد و در سرعت‌های پایین و بالا آن را مشاهده خواهید کرد. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که از آن جمله می‌توان به خرابی توربین یا دیسک در گیربکس اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی :  5 علت استارت نخوردن جک S5

در صورتی که بلبرینگ‌ها نیز در گیربکس چری دچار مشکل شده باشند، بروز مشکلاتی مانند لرزش و ارتعاشات خارج از انتظار نیست. این مشکل می‌تواند عملکرد کلی خودرو را با مشکل مواجه کند و حتی باعث خرابی کلی گیربکس شود.

گرمای بیش از حد

شاید در بعضی از زمان‌ها بخش گیربکس یا انتقال نیروی چری بیش از حد گرم شود. این موضوع نیز یکی از علائم مهم خرابی گیربکس چری است که بهتر است برای رفع آن عجله کنید. شاید کم یا بی کیفیت بودن روغن باعث این مشکل شده است که با یک بررسی کامل از گیربکس می‌توان مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کرد.

پیشنهاد سامیت خودرو این است که حتما تست‌های دوره‌ای را انجام دهید تا از مشکلات ناشی از کم بودن یا بی کیفیت بودن روغن گیربکس رهایی پیدا کنید.

تعمیر گیربکس چری با ضمانت

امروزه تعمیر گیربکس چری و سایر خودروهای چینی با تجهیزات مدرن و ابزارهای به روزی انجام می‌پذیرد. این به دلیل پیچیدگی سیستم‌های گیربکس و انتقال نیرو در خودروهای جدید است. پس از بررسی علائم خرابی گیربکس چری، نیاز است تا یک متخصص باتجربه روی کار نظارت داشته باشد تا همه چیز با کیفیت بالا انجام شود. متخصصان سامیت خودرو این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهند و با سپردن تعمیر گیربکس چری به متخصصان ما با خیال راحت می‌توانید منتظر نتیجه نهایی باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید