تعمیر گیربکس برلیانس

تعمیر گیربکس برلیانس شامل نکات مهمی است که در صورت توجه نکردن به آن‌ها نمی‌توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد. یکی از این نکات بهره مندی از تجهیزات مدرن و به روز است تا کار تعمیرات گیربکس برلیانس با کیفیت منحصر به فردی انجام شود. تفاوتی ندارد که خودروی شما از نوع گیربکس دستی است یا از گیربکس‌های خودکار در ساخت آن استفاده شده است. در هر صورت، عیب یابی صحیح و درست با تجهیزات مدرن مهم‌ترین نکته در رسیدن به بهترین نتیجه کار است. سامیت خودرو با استفاده از بهترین تجهیزات این عیب یابی دقیق را برای شما انجام خواهد داد تا با کمترین هزینه تعمیر گیربکس خودرو برلیانس را انجام دهید.

uO74QSqt_400x400

سامیت خودرو با سال‌ها تجربه در حوزه تعمیرات خودرو، بیشترین خدمات را در اختیار شما قرار داده است. در صورتی که هدف شما کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های تعمیرات است، این مزیت را با دستگاه‌هایی مدرن و به روز در اختیارتان قرار داده‌ایم. پس از مراجعه به مجموعه سامیت خودرو، یک عیب یابی دقیق و بی نقص از مشکل گیربکس خودرو شما انجام خواهد شد تا کار تعمیر آن در سریعترین زمان ممکن شروع شود.تعمیر گیربکس برلیانس

 

با ما خیالتان از تعمیر گیربکس راحت باشد

چقدر به کیفیت تعمیرات خودروی خود اهمیت می‌دهید؟ حتما به دنبال مجموعه‌ای هستید که تضمین کیفیت تعمیرات را نیز در فهرست مزایای خود ارائه دهد. پس بهتر است کمی در مورد خدمات سامیت خودرو صحبت کنیم.

مطلب پیشنهادی :  علت جا نرفتن دنده ماشین خودرو چینی

سامیت خودرو با داشتن کادری باتجربه، تمرکز اصلی خود را روی کیفیت خدمات گذاشته است تا بیشترین رضایت مشتریان را جلب کند. با بهره مندی از تجربه متخصصان تعمیرکار، سامیت خودرو کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کند و با این کار خیال شما از نبود مشکل برای تعمیر گیربکس خودروتان راحت خواهد بود.

  • هم اکنون می‌توانید با متخصصان سامیت خودرو تماس بگیرید تا در شرایطی بی نظیر یک مشاوره تعمیرات دریافت کنید. با این کار، با دید بهتری می‌توانید کار تعمیر گیربکس برلیانس را شروع کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه برسید.

تعمیر گیربکس برلیانس در تهران

اگر در شهر تهران ساکن هستید، خدمات سامیت خودرو به عنوان یکی از با تجربه‌ترین تعمیرگاه‌ها در اختیار شما است. در اولین فرصت می‌توانید به سامیت خودرو مراجعه کنید تا مشکل گیربکس خودرو شما بررسی شده و کار تعمیر آن به سرعت شروع شود. تفاوتی ندارد که یک بخش جزئی از گیربکس خودرو شما آسیب دیده است یا گیربکس خودروتان به کلی نیاز به تعویض دارد. در هر صورت، سامیت خودرو هر آن چیزی را که به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد داد.

در این بخش بهتر است با علائم خرابی گیربکس برلیانس آشنا شویم. در صورت مشاهده هر یک از این علائم بهتر است در اولین فرصت به تعمیرگاه سامیت خودرو مراجعه کنید تا کار تعمیر خودروی شما شروع شود:

روشن شدن چراغ گیربکس

در خودروهای مدرن برلیانس، یک چراغ برای نمایش مشکلات گیربکس و موتور تعبیه شده است. در صورتی که این چراغ روشن شود، حتما نیاز است تا یک متخصص مشکل خودروی شما را از نزدیک بررسی کند. شاید یک مشکل جزئی باعث روشن شدن چراغ گیربکس شده است که می‌تواند کم بودن سطح روغن باشد. شاید هم مشکلات بزرگ‌تری وجود دارد که باعث بروز خطا شده است.

مطلب پیشنهادی :  تعمیر گیربکس لیفان + مشاوره رایگان تلفنی

در هر صورت، روشن شدن چراغ گیربکس نشانه‌ای است که به این راحتی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد.

صدای تق تق یا تیک تیک

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که نشان می‌دهد گیربکس برلیانس باید سریعا تعمیر شود، صداهای آن است. در بسیاری از موارد این صداها به دلیل خرابی یا ساییده شدن یکی از قطعات داخلی گیربکس است که در اولین فرصت باید آن را تعمیر کرد.

این مشکل در مراحل اولیه با هزینه پایینی برطرف خواهد شد اما در صورت گذشت زمان، امکان آسیب رسیدن به سایر بخش‌های خودرو نیز وجود دارد.

لغزش دنده‌ها

لغزش دنده‌ها نشانه‌ای است که با مشاهده آن باید سریعا کار تعمیر گیربکس برلیانس شروع شود. این مشکل یک آسیب جدی را به گیربکس نشان می‌دهد که شاید ساییدگی چرخ دنده‌ها یا خرابی قطعات داخلی باشد. با بروز این مشکل، مطمئنا در عملکرد کلی خودرو در سرعت‌های مختلف مشکل به وجود خواهد آمد و نمی‌توان روی کارکرد درست آن حساب باز کرد.

لغزش دنده‌ها زمانی به وجود می‌آید که قدرت نگه داری چرخ دنده‌ها پایین آمده است و در صورت مشاهده چنین وضعیتی بهتر است از خودرو استفاده نکنید تا زمانی که گیربکس تعمیر شود.

گرمای بیش از حد گیربکس

گرمای بیش از حد گیربکس خودرو یکی از مشکلاتی است که باعث خرابی آن خواهد شد. بنابراین، در صورت مشاهده گرمای بیش از حد، هر چه سریعتر باید تعمیر گیربکس برلیانس شروع شود. دقت در این نکته حائز اهمیت است که این گرما شاید به دلیل استفاده بیش از حد و فشار بالا به خودرو باشد. همچنین، بی کیفیت بودن سطح روغن و پایین بودن سطح آن نیز از جمله مواردی است که می‌تواند روی گرم شدن بیش از حد گیربکس تاثیر بگذارد.

مطلب پیشنهادی :  تعمیر گیربکس برلیانس H330

لرزش و ارتعاشات

لرزش بیش از حد و ارتعاشات خودرو از جمله مشکلاتی است که در اثر خرابی سیستم انتقال نیرو یا گیربکس بروز پیدا خواهد کرد. در این شرایط، احتمال این وجود دارد که توربین یا دیسک گیربکس خراب شده باشد یا حتی برای قطعات داخلی دیگر آسیبی به وجود آمده باشد. در این صورت، بهترین کار این است که از خودرو استفاده نکنید و برای تعمیر گیربکس برلیانس با یک تعمیرگاه تخصصی برلیانس تماس حاصل فرمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

امروزه تعمیر گیربکس خودروهای مدرن کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست. دلیل این امر وجود پیچیدگی‌هایی است که در بخش گیربکس و موتور این محصولات وجود دارد. مهم‌ترین نکته برای رسیدن به بهترین کیفیت تعمیرات تخصص و تجربه تعمیرکار است. یک متخصص به راحتی و در سریعترین زمان ممکن عیب خودرو را بررسی کرده و پس از مشخص شدن آن کار تعمیر شروع خواهد شد. برای رسیدن به کیفیت منحصر به فرد تعمیرات گیربکس برلیانس، هم اکنون می‌توانید با متخصصان سامیت خودرو تماس حاصل فرمایید تا با خیال راحت منتظر نتیجه نهایی باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید